Artikel tentang MULBERRY .. CUIT SINI

Monday, January 25, 2010

Dengkur

Masih segar dalam ingatan. Tok Guru ada berpesan, jangan banyak cakap, nanti banyak kerja. Kali ni aku tak banyak cakap. Tapi masih banyak kerja kerana terima semua arahan tanpa alasan nak tolak.

Hari hari aku cerita tentang banyak kerja. Hari hari cerita tentang sibuk. Tentunya menjemukan. Jadi ketika dalam perjalanan pulang, aku sudah bertekad untuk tidak menjenguk kerja di rumah kecuali rehat dan tidur.

Pulang, solat dan kemudian tarik bantal seterusnya dengkur.

Semoga esok kesihatan akan pulih dan tubuh kembali segar. Pada yang tak tau berbahasa jawa tu . kali ni aku cakap bahasa kebangsaaan. Semua orang boleh paham. Tapi untuk bertanya, maaf, aku sudah tidur.

wakakaka !!!

2 comments:

mangchikla said...

wakakaaakka aiiiii dalam sakit sakit nih boleh perli lagi ekkkk... muakakaakakakkaak

Anonymous said...

Salam Wak'ei,

Kabare? lujeng?

Opo seng are di dhol kuii? enek botol, enek "banner".......crito kambek aku larr...........

mudah2an murah rezeki nei...

Wak Kang